HTML

We Are The Disco

ahol trendy és wendy, oda kell menni

***LADIES NIGHT ***
November 28.@Ibolya Presszó

Utolsó kommentek

Címkék

2008 (23) 2009 (7) 2010 (3) amber smith (1) basszameg (1) béla (1) belányi (3) brúszvillisz (1) buli (28) chachacha (1) che sudaka (1) corvintető (6) csaj (1) csajbuli (1) dj (1) fogasház (1) gd (1) gödör (2) gumipop (1) hajó (2) hálaadás (1) hangmás (1) hb (4) horvátország (1) hs7 (5) ibolya (3) inkei (3) instant (2) johnny drama (1) justice (1) kertem (1) killers (1) kiscsillag (1) kolin (1) kőszeg (1) kraak and smaak (1) ladies night (1) megaházibuli (1) megújító buli (1) moog (2) mozi (1) népipapa (4) nyár (2) pálya (1) pitu (1) poolek (1) quimby (1) soerii (1) spytánc (1) symbol (1) szakítós (1) száund (1) szeparé (1) sziget (3) szilveszter (1) szülinap (5) tack hajó (1) toldi (1) trafó (4) valusek (1) vasaltszendvics (1) vittula (2) zp (3) zsúr (3) Címkefelhő

2010. február 1 - 2. - Ez így nem mehet tovább

2010.02.04. 12:36 trendy&wendy

Tök felesleges százmilliószászadszorra is leírni, hogy nem, nem tűntünk el, még élünk! És bár nem annyiszor és annyi helyen, mint fénykorunkban, de továbbra is számos helyen megfordulunk. Köszönjük a sok támogatást meg bíztatást, a rajongók adnak nekünk erőt, szóval, bele is vágunk a közepébe.

A hét azzal kezdődött, hogy elmentünk anilla ofő nénivel mozizni, '56-ról szóló film volt, gondoltuk, egy kis plusz hazánk jelentős történelmi eseményéből sosem árt. tééényleg olyan volt, mintha egy gimis suli filmezésen ültünk volna, még a film kezdete előtt tök hangosan rihiröhigtünk, meg étellel dobálóztunk, a film közben a számunkra vicces jeleneteket hangosan kommentáltuk, wendy az egész zacskó rágcsáját kiöntötte, majd az előadást követő beszélgetésen nyomattuk a felszolgált pezsgőt, ami mindannyiunknak kicsit a fejébe szállt, belányi kétszer is úgy töltött a poharába, hogy az ital fele meg a hab kibugyogott, és mindezt persze úgy, hogy előttünk 2 méterrel a rendező úr beszélt az alkotásáról.

Másnap anilla cégének volt 10 éves szülinapi zsúrja, de még mielőtt oda prolongálódtam volna, bemoziztunk katkával és fabiannal - természetesen nem hagyhattuk ki a fergeteg fogadást sem, gyorsan megittunk néhány pohárka borocskát - és csak utána mentünk a helyszínre. És még szinte be sem léptünk a terembe, már nyomták a kezembe a dzsémszon lányok a gyömbéres koktélt, amiből rögtön kettőt is ittam, mert anillát nem szolgálták ki másodszorra, merthogy ez velkám drink, és csak az érkezőknek jár. szerencsére még nem vettem le a kabátom, így azt hitték, újonnan érkeztem.

Én, azaz wendy nem mentem a jancsó miki bácsi filmjére, hanem rikárdóval szállíttattam magam már eleve a szülinapi fogadásra, ahogy beléptünk repültünk is rá a kajára, és bár rikárdó sajnálkozott, hogy nem ihat, mert kocsival van és másnap egy konferencián kell részt vennie, azért percenként elmondta, hogy mennyire hálás, hogy mindig ilyen kis zabálásokra viszem. Csak egy problém volt, hogy minden, de minden kajába tettek hagymát, ami csak később okozott kellemetlenséget, mivel az este első felében csak rikárdóval beszélgettem és boldogan leheltük egymásra a hagymabűzt.

A tömegben először rikárdót pillantottam meg, akinek olyan iszonyat hagymaszág áradt a szájából, hogy sajnos nem tudtam vele sokat beszélgetni, majd wendy is odalépett, akiből szintén ugyanaz a hagymaszag terjengett. Kiderült, hogy a padlizsánkrémet telenyomták hagymával, ezvégett árad belőlük a szag. És mivel már elég sokat ittam, ám annál kevesebbet ettem, így szemezgettem én is egy kicsit. Gondoltam, én majd óvatos leszek, direkt nem ettem a krémből, csak csipegettem egy kis sárgarépát, ám egy óvatlan pillanatban túl nagyot markoltam a tálból, és hopp már a számban is volt egy jókora lilahagyma darab. és nemhogy soha, de tényleg sohasoha nem eszem hagymát, mert gyűűűűlölöm azt az ízt, ami vele jár, meg ami utána a számban marad. Nem volt mit tenni, kiköpni már nem tudtam, gyorsan felhörpintettem a maradék dzsémszont meg nyomtam egy kis kenyeret, remélve elillan a szag. Már alig éreztem valamit, amikoris elkezdetm anillának egy történetet magyarázni, akinek a feje csak torzult, majd kiderült a szag kurvára érződik. rágó persze pont nem volt nálam, és természetesen a környezetemben senkinél, ekkor jött a megmentőm, csehdóra, aki jelezte, hogy nála van hólsz cukorka. így gyorsan benyomtam egyet, attól meg olyan lettem, mint egy igazi cukros nyanya, de legalább elnyomódott a hagymaszag.

mikor velem is közölték, hogy bűzlök, gondoltam kunyizok egy rágót valakitől, de én nemtom mivan ezekkel a filmesekkel, mert oké, hogy csehdóránál is csak hólsz volt, de gusztáv is egy erdei gyümölcsös (!!) hólszt kapott elő a zsebéből, így most már csak anillának illene beszereznie egy csomaggal.

Aztán hirtelen iszonyat sokan lettek, mi meg csak tántorogtunk ide-oda, mert wendy szerint a legjobb dolog szórakozóhelyeken keringeni, és figyelni az embereket, és valóban remek infókkal lettünk gazdagabbak. ezért wendy karonfogott hát és elindultunk, példának okádék láttunk egy nagyon bizarr bimbodzó kapcsolatot, vagy legalábbis egy liezont, megtudtuk, hogy a 28ai fergeteg party után, rikárdó "mocorgott" anilla mellett, és mellé sokatmondóan forgatta a szemeit, mármint amikor ezt elmondta wendynek, amin mindannyian remekül szórakoztunk, és az is kiderült, hogy anilla strassburgi útja sem volt teljesen zökkenőmentes.

Az emberhalom meg a füst egyre durvább volt, nekem elő is kellett vennem az asztmaszprémet, mert borzalmas fuldokló roham jött rám, igen sajnos annyira nyanya lettem, hogy asztmás vagyok sajnos. miközben én fuldokoltam, trendy folyamatosan a száját kenegette a SUHAIDA márkájú szájfényével, amitől kezdett egyre inkább egy bohócra hasonlítani. aztán már épphogy indultunk, amikor megjelent szerelmem, simon, akivel örömmel beszéltük meg a ventolin astmaszpré előnyeit, trendy meg össze-vissza pusziszkodott vele, mert annyira megragadta simon elmélete, miszerint lánynak nagyon snassz, csak úgy helo-heloval köszönni, ezért tök természetes, hogy jár mellé 2 puszi.

Miután Katka megelégelte, hogy keresztbeállnak a szemei a százféle elfogyasztott italtól, nekem hatalmas piros bohócszám van, wendy meg csak fuldoklik, összeszedett minket és kitámolyogtunk a ruhatárhoz, magunkra vettük a gúnyánkat, egymásba karoltunk wendyvel, és elindultunk...visszafelé! ugyanis wendy egy kicsit megkavarodott, és nem a kijárat felé vettük az irányt, hanem vissza a terembe, és mint az őrültek nyomultunk kabátban a tömegben, köszöngettünk mindenkinek, majd wendy ismételgette, hogy katka nagyon ideges lesz ránk, és így is lett megjelent vérbeforgó szemekkel, hogy azonnal menjünk, mert a taxi már megérkezett. Bepattantunk, kiderült, hogy a taxis utálja Pestet, meghogy katka 10 éves érettségi találkozójára petóval majd úgy fognak érkezni, mint egy poldog pár, képzeletbeli gyerekeik lesznek, akikről fotókat mutogatnak majd a ténylegesen szült ex-osztálytársaiknak.

Nagy találmány ez a taxi amanda vagyok, seperc alatt hazarepített minket, és fél órán belül már az igazak álmát aludtuk. Igazából az a baj a hétköznapi kimozdulásokkal, hogy mire igazán kezdenéd magad jólérezni, meg kezdenél kiteljesedni, észbe kapsz, hogy bizony másnap is dolgos nap vár rád, ezért erőt kell venned magadon, és el kell indulnod haza. Pont így volt ez ezzel az estével, sajna.
 

2 komment

Címkék: mozi szülinap buli 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://trendyandwendy.blog.hu/api/trackback/id/tr611728990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verespalne 2010.02.04. 13:11:40

ahogy szenádnak mondtam volt pécsett, nem bírom a mentolos ízt, mert kihabzik a szám (bikóz máj máusz gecc fomd), én a fogmosásban hiszek, hidd el vera, érdemes lenne egyszer kipróbálnod.

.:trendy:. 2010.02.04. 18:43:04

@verespalne: namost képzeld el, szoktam ám én fogat mosni, akármennyire is hihetetlen, de sajnos aznap este pont nem volt nálam fogmosószett. de ezentúl fogok magamnál hordani,az ilyen - vagy ehhez hasonló - esetekre!
süti beállítások módosítása